.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيدا و پنهان اعتماد

مديرکل مطبوعات داخلي کيست ؛ شنيده ها حاکي است «ساسان والي زاده» مديرکل رسانه هاي دفتر رياست جمهوري به زودي به عنوان مديرکل مطبوعات داخلي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي منصوب مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، والي زاده پيش از اين نيز در سمت هاي معاونت اداره کل رسانه هاي دفتر رياست جمهوري و نيز به عنوان مشاور معاونت ارتباطات و اطلاع رساني اين دفتر حضور داشته است.

? لغو لغو امتياز؛ گفته مي شود احمدي نژاد بعد از شنيدن خبر لغو مجوز روزنامه سرمايه گفته است هنگام طرح لايحه هدفمند کردن يارانه ها بستن يک روزنامه اقتصادي بي سليقگي است. يک مقام آگاه به «اعتماد» گفت، ممکن است رئيس جمهور دستور لغو لغو مجوز روزنامه سرمايه را بدهد.

?افشاگري قاچاق بنزين؛ مويد حسيني صدر عضو کميسيون انرژي مجلس از قاچاق بنزين توسط برخي مديران نفتي خبر داد. اين نماينده مجلس به «فردا» گفته است ميزان خريد واقعي و ميزان ثبت در فاکتور خريد در خارج از کشور به ميزان 10 تا 15 تفاوت دارند. اين گفته صدر به معناي آن است که 2 تا 3ميليون ليتر بنزين بين فاکتور و ميزان خريد واقعي فاصله وجود دارد. به عبارت ديگر مديران رده پايين دولتي در آن سوي مرز مثلاً 18 ميليون ليتر بنزين خريد مي کنند اما در فاکتور فروش رقم 21 ميليون ليتر ذکر مي شود. و در اين ميان در حالي که دولت پول 21 ميليون ليتر بنزين را داده اما 18 ميليون ليتر بنزين وارد کشور شده است. سود حاصل از اين عددسازي ساده با قيمت هر ليتر بنزين روزانه بين يک تا 5/1 ميليارد تومان است.

?بازداشت سه عضو تحکيم وحدت؛ بنا به اخبار رسيده، حسن اسدي زيدآبادي دبير کميته حقوق بشر سازمان ادوار تحکيم وحدت، محمد صادقي عضو شوراي مرکزي و علي مليحي ديگر عضو شوراي مرکزي ادوار تحکيم حدود ساعت 7 عصر روز سه شنبه بازداشت شدند.

به گزارش ادوارنيوز اين افراد در منازل شان و به صورت جدا از هم بازداشت شده اند.

? بدرقه توکلي با شعار؛ شنيديم روز گذشته حاميان دولت «احمد توکلي» را در مراسم 13 آبان با شعارهاي انتقادي همراهي کردند. آنها با شعار «منافق، منافق» و «احمدي، احمدي حمايتت مي کنيم» اين نماينده اصولگراي منتقد را بدرقه کردند.

? انتقال به بند عمومي؛ باخبر شديم کليه فعالان سياسي که در مراسم دعاي کميل منزل يکي از فعالان سياسي بازداشت شدند، از سلول انفرادي به بند عمومي منتقل شدند. در مراسم دعاي کميل در منزل پدر همسر شهاب طباطبايي نزديک به 60 نفر بازداشت شدند که به جز 19 نفر بقيه آزاد شدند و روز گذشته اين 19 نفر به بند عمومي منتقل شدند.

? بازداشت يک فعال سياسي؛ ولي حق شناس يکي از فعالان سياسي ملي- مذهبي در رشت روز گذشته بازداشت شد. دختر حق شناس با بيان اين مطلب گفت؛ روز گذشته سه مامور لباس شخصي با مراجعه به در منزل و تفتيش خانه، پدرم را با خود بردند. وي افزود؛ آنها اتهام پدرم را اقدام عليه امنيت ملي عنوان کردند.

? آزادي پيرحسينلو؛ علي پيرحسينلو بعد از گذراندن 50 روز از زندان با تامين وثيقه 100 ميليون توماني آزاد شد. البته پيش از اين نيز حکم آزادي وي به شرط تامين وثيقه صادر شده بود که به رغم تامين وثيقه مسوولان زندان از آزادي وي خودداري کرده بودند.

? چالش لفظي در دانشگاه قزوين؛ حضور عليرضا افشار معاون فرهنگي وزير کشور در دانشگاه امام خميني قزوين نيمه تمام ماند. به گزارش پايگاه خبري سفير، عليرضا افشار معاون فرهنگي وزير کشور که براي سخنراني به مناسبت 13 آبان به دانشگاه امام خميني قزوين رفته بود با اعتراض دانشجويان روبه رو شد و پس از دقايقي سخنان خود را نيمه کاره رها و دانشگاه را ترک کرد. پس از خروج افشار از محل که استاندار قزوين نيز وي را همراهي مي کرد، دانشجويان موافق و مخالف با سر دادن شعار با يکديگر به چالش لفظي پرداختند و پس از ساعتي آرامش به دانشگاه بازگشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.